Thursday, November 26, 2009

Vaspik

Tere!

Ma siis Veiko ning foorumis võib mind targutamas näha Vapsiku nime all.

Selline tavaline microstakes mängija olen, kes NL-25t biidib ilusti, aga üleval pool veel midagi asjaliku ei suuda teha. Ehk siis puhas cashgame-i poiss olen, kes vahel eksib ka sit and god-ele ja turnadele, kuid seal on suht nullis ning üks põhjus, miks selle projektiga liitusin oligi põhjus, et ühtsete eesmärkide nimel pingutades suudan loodetavasti keskenduda rahalaudadele, kus mul tulemused on siiamaani parimad olnud ning sit and-go võiks siiski Vaesekala ja teiste prode pärusmaaks jätta.
Vahe peal sai tehtud suuri plaane, kuidas limiidis ülespoole liikuda, aga kuna ei taha meeskonda alt veda, siis jään vist NL-25 endiselt, et oma tulemus ära teha. Tegelt võiks juba ammu kõrgemal mängida, aga peas on liiga palju mõtteid ning kuniks need piisavalt korras ei ole peab passima NL-25. Asja iva siis on selles, et paistab et ma pole psühholoogiliselt ja vist ka mängulise poole pealt veel valmis suuremate limiitide eripära jaoks.
Mingi suuri rahalisi eesmärke ei ole ning eks näis, kuidas asi välja kukub. Tore oleks kui suudaks sama suuri võite näidata kui sellel ja eelmistel kuudel, aga kuna kuu lõpu rahaline tulemus ainult endast ei sõltu, siis ühtegi suuremat vekslit välja ei hakka andma, aga kui alla 1k$ (kuus) jääks minu panus, siis oleksin pettunud ja ongi kõik.

No comments:

Post a Comment