Wednesday, November 25, 2009

Vaenekala

Tere, teen siis väikse tutvustuse endast:
Olen 22 aastane, sportlane/üliõpilane, kes hakkas pokkerit tõsisemalt mängima selle aasta alguses. Enne(u. 2008 algusest) olin niisama rahapõletaja ja triobeti sponsor. Olen mänginud sellest ajast peale põhimõtteliselt ainult sng-sid 5$ omadest kuni 36$(Hetkel mängin FullTildis). Kõrgemale pole läinud kuna ka cashoute teen ikka igakuu. Klassika on see, et kui kuu lõpu poole teen 36$ sngsid siis cashout ja jätan u. 10$ rolli peale ja uuest kuust sellest pihta jälle. Nyyd ma mõtlesingi, et võiks teiega liituda ja ennast proovile panna, plaan oligi mängida rohkem 12$sngsid, kuna tabas just suurem downswing ja toimub praegu selle likvideerimine. Praegu hakkan sellest vaikselt taastuma, kuna isegi AA peab juba vastu (Y)
Eesmärgid selle projekti raames oleks kindlasti punkt nr.1, et me selle ära teeks, vähemalt kõik on kindlasti väga motiveeritud ja hakkamist täis, niiet saame hakkama. Loodan, et keegi kohe alguses pead norgu ei lase halva jooksu pärast. Min. eesmärk mul endal siis need omad rahad nö. koju tuua ja ma arvan, et keegi ei keela peale ka veel teenida:) Loodan, et see projekt aitab mul hoida mängulist disipliini st. lohakusi vähem.
Aga edu siis kõigile laudades ja jääme starti ootama ;)

No comments:

Post a Comment