Thursday, November 26, 2009

Ghost0

Hei.

Elulugu ei hakka ümber jutustama ja võtan kõik põhilise lühidalt kokku. Netipokkeriga olen tegelenud vahelduva eduga natukene üle 2 aasta. Alustasin triobetis freerollidega ja mängisin seal limiite NL5-NL50. Peale aastat liikusin pokerstarsi kus olen mänginud NL25 ja NL50. NL25 on easy money, aga NL50 päris korralikult ei biidi. Pean tunnistama, et ma olen ise liiga laisk olnud ja pole enam oma mängu arendamisega tegelenud. Ma tean ,et ma võiks juba kõrgemates limiitides olla.
Igatahes põhjus, miks projektist osa otsustasin võtta on sama, mis paljudel teistel - MOTIVATSIOON. Esimene eesmärk on teha miinimum ehk siis $1250 kuu kohta, see ei tohiks eriti raske olla, kuid kes teab, milline see kaardijooks on. See ei ole tulemus, mida taga ajan...ausalt öeldes, ma olen endas päris pettunud kui rohkem teenida ei suuda. Summa, millega rahul olen...ah vahet pole, eks näis, mis tuleb.

Järgmised 2 kuud tulevad tulevad kindlasti väga põnevad, loodetavasti läheb kõik sujuvalt.

Edu kõigile.

No comments:

Post a Comment