Tuesday, November 24, 2009

Projektis osaleja Kivisaba

Olen 19 a. õpilane / pokkeripro, kelle ainsaks sissetuleks juba viimased 5 kuud on olnud online pokker. Olen mänginud selle aja jooksul Pokerstarsi keskonnas 25Nl rahamänge ja MTT sngsid.
Kuigi kunagi pole veel suitsuraha otsa lõppenud on edasiareng seisma jäänud. Selleks liitusingi selle projektiga.

Kuigi pokker on mu töö, kirg ja hobi ei ole ma viimasel ajal sellele piisavalt aega pühendanud. mänginu häbiväärselt vähe käsi kuus ja sama vähe uurinud pokkeriteoooriat ja analüüsinud oma mängu. Pokkeris ei pea midagi lihtsalt tulema, nagu eluski vajab see pühendumist ja tööd. Loodan, et see projekt aitab mul selle jaoks rohkem motivatsiooni ja aega leida.

Olen püstitanud mõned eesmärgid, mille sooviks täita selle projekti raames.
Mängida alati oma parimat mängu.
Toetada oma tiimi rasketel perioodidel.
Mängida rohkem, keskmiselt 20 mängu päeva kuus vähemalt. (mängupäev = 65 sng or 2k käsi)
Rahalised eesmärgid: 1250$ per kuu ehk esimene level kõik mis on alla selle on pettumus
2k $ per kuu 2. level ehk Vapsiku Challange (herr vapsik eeldas, et ma võiks nii palju teenida projekti raames)
2,5K per kuu ja rohkem on siis ülim level ehk uus isiklik rekord kuu kasumis

Kavatsen mängida turbo 45 man sngsid starsis ja 6 max rahamänge NL 25 ja Nl 50 tasemel.

30.11 läheb jooks rahamägede poole lahti.
Edu kõigile.

Kivisaba

3 comments:

  1. Kas kõik mängivad pokerstarsis või on teie mängu kuskilt mujalt ka võimalik speccida?

    ReplyDelete
  2. mõned mängivad ka mujal. Nädala jooksul eaks kõik teisedki enda kohta üht teist kirjutama siis saad teada.

    ReplyDelete