Saturday, January 30, 2010

Lõpp

Kuna erilist heietamise tuju täna pole siis kohe asja juurde. Täna siis ainult enda tulemustest, eesmärkidest ja järeldustest. Projekti algul said püstitatud järgmised eesmärgid.

Olen püstitanud mõned eesmärgid, mille sooviks täita selle projekti raames.
1.Mängida alati oma parimat mängu.
2.Toetada oma tiimi rasketel perioodidel.
3.Mängida rohkem, keskmiselt 20 mängu päeva kuus vähemalt. (mängupäev = 65 sng or 2k käsi)
4.Rahalised eesmärgid: 1250$ per kuu ehk esimene level kõik mis on alla selle on pettumus
2k $ per kuu 2. level ehk Vapsiku Challange (herr vapsik eeldas, et ma võiks nii palju teenida projekti raames)
2,5K per kuu ja rohkem on siis ülim level ehk uus isiklik rekord kuu kasumis
Esimese punktiga olen rahul. Tundsin et kui mängisin et olen motiveeritud, tildivaba ja keskendunud. Kui ma selles kindel polnud siis ei mänginud ja kõik.
Teises punktis pmst failisin natuke denerit proovisin aidata nõuannetega aga millegi käega katsutava nagu ühissessid ei jõudnud millest on pagana kahju.
3. Nii kohe arvutame
21600 kätt ümardame 22k peale 22/2 ehk siis 11 mängupäeva cashi
1210 turnat jagame 65-ga tekib ümardatult 18 mängupäeva turnasi
kokku 29 mängu päeva ehk kuu peale 14.5 mängupäeva. Ehk kukkusin ka selles puntis kukkusin läbi aga pole viga sest selline volüümipõhine mängimisplaan lendas just 3 nädalat tagasi prügikasti ja ei kavatsegi seda sealt tagasi tooma minna.
4. Rahalised eesmärgid samuti fail, vähe aega mängida ikkagi polnud alati piisavalt konditsioonis omaarust et mängida sitt run kh turnades ja ei tulnudki välja.
Kokku teenitud siis:
Turnad 665$
Cash 829.75$
Boonused 80$
Kokku 1574,75$
Mis on ikka krdi vähe ja suur pettumus.
Kokkuvõttes ei andud see projekt mulle seda mida ma lootsin ehk must grinderit ei saa. Küll aga arenesin ma selle käigus pokkerimängijana kõvasti ja asja võib siiski saada.
Järgmise nädala jooksul kui kõik tulemused teada kirjutan pikemalt.





No comments:

Post a Comment