Sunday, January 24, 2010

Live, breathe and dream of poker

On 50 minutit peale südaööd ja sellega seoses on käima läinud viimane nädal meie projektist. Kuigi vara veel mingeid kokkuvõtteid teha ma siiski mõned vaatlused senitoimunu põhjal teeks.
Iga kuu alguses ma plaanin mängida palju ja kvaliteetset mängu ja iga kuu ma ebaõnnestun mõlemas punktis. Sama on juhtunud nii see, kui eelmine kuu. Eelmine nädal toimus mul selles vallas kerge läbimurde moment. Kuna paljud pokkerimängijad kes pole oma saavutustega rahul otsivad oma ahhaa hetke siis postitaks siia lingi teemale, pokkeriprod foorumis, mis muutis natuke mind, kui pokkerimängijat.
http://foorum.pokkeriprod.com/index.php/topic,3128.msg155539.html#msg155539
http://foorum.pokkeriprod.com/index.php/topic,3128.msg155714.html#msg155714

Kaks postitust eesti pokkeri suurkujudelt Tigrano ja Ranka.
Lõpuks sain aru, et pokkeris läbilöömiseks peab tegema rohkem tööd, kui ma ennem seda ette kujutasin ja seada endale eesmärke nagu palju mängida või palju teenida on küll shortrunnis head aga longrunnis pigem kaheldava väärtusega. Mul pole kunagi õnnestunud oma elu vaid pokkerist koostada nagu seda suutis omal ajal näiteks Ranka. Alati on tähtsamad kool, pidutsemine jms. Ei tasu arvata, et ma nüüd kooli pooleli jätan või hakkan erakuks, kelle elu koosneb vaid grindimsest, käte analüüsist ja pokkeriõppe materjali läbitöötamisest. Seda ei juhtu. Küll aga kavatsen oma harjumustes muutusi tegema, milliseid jätan pigem oma teada, sest südamesse kirjutatud lubadus on tõestanud ennast kasulikumaks, kui paberile või veebiavarustesse kirjutatud sihid. Üldplaanis on ikka ennast muuta, sest volüüm ja rahulik grindimine ei tee kedagi paremaks mängijaks. Elu muutub vaid siis kui inimesed teevad tegusi.

Saavutused projekti raames siiamaani
Cash nl25 6max

ja turniirid

+2 10$ stellar boonust.
Kokku 1207.35
Eraldi tahaks tuua välja oma viimase kahe päeva cashi graafiku. Nimelt hakkasin cascade 6-8 table asemel mängima tiles 4 table cashi. Tulemus selline.

Tähelepanuväärne see et kasumit tuleb nüüd nii non-sd, kui showdowni pottidest, mida pole varem kunagi juhtunud. Äkki see lihtsalt variatsioonist tekitatud anomaalia vms või tõsine muutus minu mängus seda on 2k sämpli peale vara veel öelda aga mul on selles suhtes hea tunne. Kindlasti jätkan 4 table tilemist terve järgmise nädala.
Head viimast nädalat kaas grinderid.

No comments:

Post a Comment