Thursday, December 31, 2009

2009 lõpp

Aasta lõpuni jäänud 9 pikka tunnikest ja selle aja jooksul kavatsen ma nii mõndagi korda saata. Küll aga ei mahu selle aja sisse ena pokkerit. Seega on aeg teha kuu kokkuvõte. Mängisin veel mäned korralikud sessioonid aga kasumit väga ei tulnud graafikud kiskusid ikka väga kiiva.

Kõige pealt volüümist.
See kuu sai siis kokku mängitud 83.3 tundi HEM-i järgi, mis on minu jaoks üle keskmise kuu. See öeldud pole ma ikkagi rahul, sest korraliku pokkeripro mõõtu see kuidagi välja ei anna. Võiksin vabandada küll, et polnud alati õiget mindseti ja eraelu võttis aja ära aga ma ei tee seda, sest lõppudelõpuks on pokker siiski mu ainuke sissetulek ja sellele tuleks rohkem aega pühendada.

Ja rahast
Kuu miinimum eesmärgiks oli 1250$ profitit. See number aga jäi mägede kaugusele.
Kokku tuli see kuu raha 697.05$, mis näitab tempost maas olekut juba terve 552$ võrra.
Kokkuvõttes pole kuuga rahul. Järgmine aasta luban olla tublim, mängida igal võimalus ja iga päev rohkem.
Graafikud



Head vana lõppu kõigile ja paremat uut.
Nüüd tinutama.

No comments:

Post a Comment